唉 . .

都唔知點解咁黑仔

考試之前 , 讀緊個 d 科鬼咁多野做. .

臨尾重要我搞3個大 project

簡直攞我命 . .

係邊鬼話過到外國會輕鬆 d ?!

至少我一 d都唔覺 . . - - ""

as 佢計平時分好重下 . .

我日日迫於無奈要自己做hw - -

except eng . .識親 ge 女仔都唔願意俾我抄 - -""

竟然信唔過我呢個高手  . .

男仔 . .as 唔方便借還 ( not in same resident )

thus i need to do all by myself . .

諗都冇諗我會咁乖 - -""

 

呀. .對. .講到考試前鬼咁多野做. .

人地 d科就開始溫書 , 冇人好似我咁. .

咁唔好彩 3科都有 project - - "

個個有得提早溫書 T.T

唉 . .

moreover. .個 d project 搞到我嚴重 lack of sleep /_\

真冇陰公 >"<

 

考完. .分都知道了 . .

本來考完以為唔錯. . except eng ( 我個日胃痛到提早離埸)

點知科科炒晒 /_\

唉. .

再係咁 . .

搵邊間大學要我 T.T ??!

 

我NEXT SEMESTER 要全部 95 以上 !!!!!!!

(死人 MATHS 害死啦你 !!) T.T

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ubccin 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()