close

第一次係 hamilton 過 christmas -3-

好多人xmas都返屋企

可憐我太窮 , 冇$返屋企 /_\

我好掛住大家 , 記得有次發夢都發到 whf -3- ( 同soso提過夢 ge content lol )

>"<

我呢個 resident 變得好冷清

得返 d 細 ge 係度 ( 13-15歲 ) 一樣無可奈咁係度過 xmas

. .

luckily 重有個 fd 同我一樣冇返 , 可以陪下我

. .

唉. .

雖然 this xmas 我都有 join 下 d activities 咁 . .

但真係好鬼悶 /_\

睇左好多部 movie lol

LIAR GAME 好正 !!!! 極力recommend !!! =] 佢個movie反而冇佢劇咁好睇 -333- 但. .都超正 . .哈

我除夕夜冇得 countdown . . 只係同住李準基過 ( 睇佢個部" 初雪之戀 ")

我成日覺得 d film 搞到愛情呢家野咁浪漫 , 實質上 . .唔係咁容易有咁浪漫 lo - -"" . .

咁樣會搞到 d 女仔得個恨字 XD then 再blame 佢地 ge bf 唔夠好  .. xD

 

唉 . .

好唔充實 . .

我其實好應該好好預習一下 next semester ge subjects /_\

though 我有 try 過做下 little maths , chem and econ. .

不過真係有點兒過份little LOL

有去到 gym 4次 ge. . 不過就係得個 4 次 lo. .

- -"

食都食左返黎 lol

. .

. .

. .

話就話苦悶 , 但我寧願咁. .

都唔想好似 soso, soman, 小紅咁 ..

日溫夜溫 . .溫到凌晨咁辛苦. .

一諗到妳地. .我就覺得自己係度諗可以點樣係呢個 xmas 玩. .

我就好慚愧 /_\

感覺自己真係好唔應該

又好time wasting -v- . . .

 

now 都 3 號啦. .

我5 號就要返學. .

呢家試下開始睇下 , 幫補下 lol . .

唔理有冇用啦 .. 哈 . .等良心好過 d XD

 

NEW YEARS WISH::::::

WISH I WON"T SLEEP IN CLASS

HAVE A GOOD SLEEPING HABIT

REVISE EVERYDAY

HAVING A SUBJECT WIF 100 MARK LOL

HAVING AVERAGE MARK FOR 6 SUBJECT OF 90

=]

= THEN UBC 收我 ^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    ubccin 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()