有時侯

就算連最要好的知己朋友

都不及一位普通朋友

 

呢 . . 你一句問候 ,

你的幫忙

黎得好及時

因為個時我正正好想有人聽我講野 , 教下我做hw

本黎有一位好知己聽緊 . .

點知 . .講講下就 offline. .

佢唔止一次係咁 lo - -

佢每次搵我只為攝時間 , 唔洗上堂個陣悶

但我搵親佢 , 要佢幫手 , or 聽下我講野都唔得 . .

總之我需要佢個時佢永遠都唔係求 , 佢需要我個時我第一個到

靠 , 好笨呀我 . .

 

而且

你個句

"冇果種保護朋友既情緒" . .

呢句令我諗左好耐

雖然我一聽落去有 D 嬲 . .

但諗深一層 . .

我明白點解. . 點解我原來真係冇 . .(只限對於個 d 朋友 ja )

 

呀. .conclusion , 其實我想講 ge 係 , 我好感動 =]

多謝你

多謝你令我發現我所謂的知己根本不算是知己 . .

=]

好朋友 ! 我下次 msn 搵你記住要教我呀 ~~

我返黎 HK 實 bring 手信俾你 XDD

arrow
arrow
    全站熱搜

    ubccin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()