我而家係 hamilton ,ontario 這個 city

離 USA 唔遠 , 幾近下

遲遲唔打

一黎懶 , 一黎好忙

搞到好多野想講都唔記得左

 

讀緊 PHY BIO ENG MATH

BIO 好難 , 雖然明明係 F.6 野 , 但多左超多野 . .讀 BIO ge 同學大概應該冇讀過 moasic fluid model ge protein 上有 carbohydrate chain , 而作用就係作為 distinguish 之用 ?

PHY 初頭都幾易 , 實質都應該易 , 但都係比 HK 多左 D. .讀 PHY ge 同學 , 知道原黎計完每條數之後拎幾多個小數 ge answer 係要 follow 一個 rule 嗎 ? kinetic friction and static friction ge coefficient 點計 ?

btw ,

我做左 peer tutor , 出發去誤人子弟 XD

ENG 好多野讀 , 好深 . . /_\ 好煩 !

MATH ha. .quiz 差 , test 好 XD

overall. . . .

very busy XD

我對眼袋已經大到不行

好累

唉 . .hk ge 我都冇而家咁認真做 hw . .( 未識人俾我抄 XD )

esp physics ar , there are only 2 girls in a class including me . .omg !

 

生活方面 ,

基於呢度有好多內地同胞

我普通話應該大有進步. .

話就咁話. .

但我同室友們重係有溝通困難 . .

始終有層隔閡 . ./_\ (講落就真係有 D 唔開心. . )

ENG 就 . . .- -""

 呢到唔係 chinese 就係黑人 . .

都好在識左一個係牙買+長大的CHINESE女仔. .佢唔識講中文

THUS , 可以train 係我英文 XD

( 其實要講 ENG 都有好多 chance ge XD)

 

打住咁多先 . .-3-

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ubccin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()