唉. .

今日差 d 出事呀 . .

早知唔叫我 fd 陪我啦 . .

超唔好意思 >"<

話事有一日就答應左我親戚食飯過節. .

actually . .

我唔想去

因為超唔like佢地對我講過 ge 野

但我媽說好歹偽親戚 , 我唔可以扮唔識  .

咁我就搵左個 fd 陪我 . .

一開頭重問佢 .. 洗唔洗wear seat belt ..

佢重話要 and + 左句. ."不過我手車好安全 " . . -0- !

跟住. .

我見好 dead air. .我 fd 講 madarin . .

咁我就搵下野講啦 . .

跟住佢又係度講 . .

then. .

crush!!

佢剎唔切制 . .

撞左落人地暑車度. . .

十字路口 . .

好在. .

大家都乜事 ..

我超唔好詫scare 親我個 fd lo /_\

超內疚 . .

on the othr hand . .

俾佢撞到車個個 old lady 呢. .

佢唔知 scared 親定咩. .

window 唔開 , 人又唔落黎 ..

佢樣好似有 d 唔舒服咁 . .

then ambulance 就黎左 . .

then . .我同我個 fd 就自己走返返去啦 . .

arrow
arrow
    全站熱搜

    ubccin 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()