我唔明白點一 d 人

明明hurt左人

重話人handle 得太認真

點解佢hurt得我

我就唔可以 hurt 佢 ?!

係佢疾我 , 我疾返佢

有咩問題

點解重好意思問我點解咁冷淡 ?!

點解唔可以考一下我都情緒 , 有脾氣

你明知

我 msn , + all status 平日都express 我 feeling

你now同我講你唔明白understand putting 自己心情係 internet 係咩心理 ?!

唔明唔緊要 . .當你睇到我有咁重火藥味 , 你重要 continue ?!

 

點解佢唔開心總係我聽

我呢 ?

你有諗過我會唔開心咩 ?!

你會聽咩

當我完全信你的時候. .你突然間走佬

一 d 都唔在意 . .

你promise ge 野 . .我竟然信你會做 . .

maybe you're . .i'm taking things too serious. .

上堂boring 就msn 下我. .遲遲唔reply. .我永遠都係等你個個

 

好唔好意思

now我脾氣變差了

我變weak了.

i need a fd to care me not teasing me

我忍唔到啦. .

呢種對朋友方式

對唔住

有 d 野我明白一嬲起上黎講 d 野會好 mean

especially 我本身心情唔好 ge 時候

但講左都返唔到轉頭了

就咁完了

我曾經好珍惜 ge 友誼

arrow
arrow
    全站熱搜

    ubccin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()